What?!

Min lilla skithund har blivit knäpp på riktigt, hon vägrar bajsa när nån annan än jag är ute med henne! Igår åkte jag hem till Steve på förmiddagen och det blev lite stressigt för mig så Steve tog ut Tindra. De var bara ute en kvart så jag tyckte inte det var så konstigt att hon inte hann bajsa. Men sen idag när jag kom hem efter jobbet vid fem så berättar mamma att Tindra vägrat bajsa under hela tiden som jag varit borta. När jag går in till henne på mitt rum så hittar jag en trevlig present, nämligen lite diarré :P Så jag springer ut med henne direkt (hann inte ta på mig jacka och det regnar... burr...) och när jag är ute med henne så skiter hon två gånger. Sen när jag kommer in och ska städa så hittar jag "vanligt" bajs också, hon har alltså inte varit dålig i magen utan har helt enkelt inte velat bajsa... Knäpp är en underdrift. Eh... Ja det kanske inte var någonting som någon egentligen var intresserad av men nu vet ni ändå ;)

En annan mindre rolig nyhet är att det förmodligen inte blir någon tävling i Frövi för min del :( Ingen kan köra mig och förmodligen kommer inte Tindra hinna sluta löpa. Men än är inte slaget förlorat så håll tummarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0