Fördelar med pojkvän

Jag har kommit på att det är väldigt fördelaktigt att ha pojkvän som hundägare. Som i morse när jag var jätte trött och bara ville ha 2 min till...

Jag: Snälla söta älskling kan du ge hundarna mat?
Han: Självklart!


Och vips så kunde jag sova 2 min till innan det var dags att ta ut hela gänget. Igår så gick jag en långpromenad i regnet med Tindra och tränade lite uppletande samtidigt. Efter att man har varit ute 1,5 timme i regnet så vill man gärna inte ut igen och då är det väldigt skönt att komma in och få höra att pojkvännen redan har varit ute med de andra två hundarna så det bara är att slå sig ner i soffan och kolla på film :) Jag är väldigt glad att jag har en underbar snäll pojkvän som gillar hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0