Igår...

Ush vilken dag! Började med att gå upp och åka till tandregleringen där en professor tant kom och sa att "nu ska vi snabba på ditt fall!" det betydde att hon spände åt tandställningen så tänderna nästan gick av... Aja bara man blir klar snart så är jag nöjd... Sen när jag kom hem så packade jag iordning en väska och tog Tosca och Tindra och gick upp till Riksten hundsport center, tog ca 1 timme i uppförsbacke... Där uppe så pratade jag med ägarna eftersom jag ska starta upp ungdomsverksamheten där och det bestämdes att jag ska ha en prova-på kurs på höstlovet, kul! Vi ska planera lite mer nästa vecka och då ska jag också få dom dagarna som praktik, soft!
Efter mötet så var det tänkt att jag skulle träna agility, jag var peppad till tusen men klockan hann bli fyra och jag hade bara ätit frukost och glömde såklart pengar till mat. Suck. Och problemet är att ifall jag inte äter och gör något ansträngande eller om det är jätte varmt så svimmar jag. Och agility är ansträngande. Plus att det var sjukt varmt igår (idag med!) så jag hade inte mycket annat val än att ta bussen hem. Aja hundarna fick sig en promenad i alla fall.

Idag kommer mina föräldrar hem som varit bortresta i 2 veckor så städning står på schemat. Sen när dom kommer hem så tänkte jag tvinga iväg dom att handla hundmat så jag samtidigt kan tigga lite praktik. Mors.

Kommentarer
Postat av: Linda

AJ! Dumma tandläkare! Men va spännande med kursen Amanda, hoppas på att utbildningen blir av också!



Pussar

2008-07-23 @ 12:34:45
URL: http://elsabella.webb.se
Postat av: Sofie pip knaas

haha jag ska försöka lyssna nogare efter rösten ;) hihi!

Ja det va en mysig dag, har inte heller gjort särskilt mkt annars på lovet :P

2008-07-24 @ 12:01:43
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0