Dags nu...

1 vecka och 3 dagar sen jag skrev. Se där! Undra vad jag har haft för mig? Kommer väl inte riktigt ihåg allt men drar igenom det viktigaste:

* Varit hos veterinären med Tindra där dom kom fram till att hon förmodligen hade haft nått som var fast i halsen men nu försvunnit. Eftersom hon hade visat vissa symtom som kunde vara noskvalster så behandlas hon för det. Trevligt.
* Företaget har blivit regestrerat för moms och f-skatt och så har vi öppnat bankkonto så nu är det bara att tuta och köra!
* Mamma och pappa var uppe förra helgen och fixade i lägenheten, helt underbart!
* Jag kom med på lydnadstävlingen i forshaga men vet inte om jag starta...

Ja, nått mer kommer jag inte på just nu. Vi får väl hoppas att det blir massa raporter om företaget nu så småningom :)


Kommentarer
Postat av: sofie knas

Men det är klart att du ska vara med på lydnaden!! Jag ska ju va där och hejja!!

2008-10-09 @ 12:30:13
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0