Sjuk :(

Ush nu mår man inge bra alls... Är förskyld så det känns som allt jag vill göra är att krypa ner i sängen och sova, sova, sova... Jag och Annika som skulle planera projektarbetet idag men det gick inte, all energi var helt enkelt slut. Dessutom så skulle vi träna lydnad hela gänget men det blir det inget av heller... Synd eftersom det regnar idag och vi skulle behöva träna i dåligt väder.

Men, men Tindra får lite aktivering här inne i form av att leta efter favoritleksaken. Och jag ska vila upp mig inför kvällen då det blir idol och sen sex and the city filmen hos Linda med tjejerna :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Uscha Amanda. Inte bra att du mår dåligt. Du får vila massor nu, för ikväll blir det mys! sex and the city och kanske något gott?;)

2008-09-04 @ 16:19:53
URL: http://elsabella.webb.se
Postat av: Lina

Usch...sjukling!! Nu är det så dags att du piggnar på dig för i morgon kommer Lina tillbaka och då blir det inte en lugn stund för dig;-)

2008-09-08 @ 15:34:18
URL: http://wibach.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0