Var är motivationen?

Vad hände med ett lydnadspass om dagen? Först blev jag sjuk och orkade inget alls och sen vart det kräftskiva och idag så åker jag hem och har mycket begränsad tid. Jag får piska mig själv till minst 2 pass i helgen, klart tiden finns om man försöker. Dock är jag lite osäker på om jag ens är anmäld till tävlingen i forshaga :S Jag har anmält mig på sbk men jag vet inte riktigt om jag ska få ett mail från forshaga innan eller efter jag betalat in? :S Herregud jag är ju total nybörjare på det här krånglet med lydnadstävlingar. Jag betalar väl in hur som helst när jag kommit hem så får vi se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Sofie knas

Tack själv söt! Nästa gång blir det dock mindre mängd ;) Jag har faktiskt fått i mig lite nudlar precis här, så jag mår bättre :)och Sogno ligger brevid mig på rygg, med ena benet rakt i min kind typ :P haha :) Han mår nog snart bättre han också :)

Ja ha det så mysigt hemma nu så ses vi på lördag :) <3

2008-09-10 @ 19:19:12
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0