Forshaga!

Då bär det snart iväg till Forshaga igen, eller tåger går 14:30 så ett litet tag kvar :P Innan dess ska jag hinna packa också och som vanligt så blir det fler grejer med tillbaka än hit... Den här gången så har det både varit shopping och födelsedagskalas så det blev lite grejer. Jag ska även låna med mig mammas minidata så jag alltid kan ha en data till hands i skolan ;) T ex kan jag ju nu sitta och plugga annat på biologin :P

Nu ska jag äta lite mackor, värmde upp frukosten med lite tårta men känner att jag vill ha riktig mat med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du verkar gilla hundar. Har du läst "hundens och kattens dagbok"? Den är galet rolig. Jag skrev ner den på min blogg om du har lust att garva lite ;)

2009-04-26 @ 14:59:51
URL: http://www.ungdomshalsa.se/ungdomsbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0