Frövi dag 1

Varmt var det idag vilket ledde till sega hundar men de skötte sig ändå! Först var det jag och Tindra som körde agilityklassen, farten var inte på topp men hon lyssnade kanon och tog kontaktfälten bra. Nollade blev vi. Sen var det Palmis och Tosca, de skötte sig strålande genom hela loppet förutom att Tosca hoppade av för tidigt och rev ett hinder. Tyvär 5 hinderfel och lite tidsfel. I hoppklassen så var det bara jag och Tindra som körde och nu var hon seg men lyssnade och skötte sig ändå. Jag råkade missa lite i min handling så jag hamnde fel vid slalom vilket ledde till att hon gick ur sista porten så det blev 5 fel och tidsfel.

Resultatet blev:
Tindra agilityklass: 4e placering och pinne!
Tosca agilityklass: 19e placering
Tindra hoppklass: 8e placering






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0