Helgen

På Torsdagen så åkte vi till Stockholm där vi lagade en god trerättersmiddag åt mamma som fyllde år och senare på kvällen så smet jag, Palmis och min syster iväg till Pom Pom Parlour som hade en release fest. En rolig liten butik och så fick vi varsin goodiebag med lite smått och gått när vi gick ;)



På Fredagen så åkte vi hem till Malin i Göteborg där även Sandra var. Där åt vi tacos, pratade skit och tittade på idol. Mycket trevligt!





Chokladkakorna från goodiebagsen blev bra färdkost ;D


På Lördagen så åkte vi först med till Freeport där Malin jobbar och gick lite i affärer och shoppa lite. Det var Palmis som behövde kläder mest så jag lyckades faktiskt till och med låta bli att kolla på tjejavdelningen i vissa affärer och fokuserade bara på min älskling. Dock kunde jag inte hålla mig när vi var inne i en heminredningsaffär där dom sålde Kosta Boda glas för 99 kr styck...
När vi gått i alla affärerna på Free Port så åkte vi vidare till ett köpcenter i närheten där vi åt lite lunch och handla på h&m. Där slank det visst med en jacka till mig...
På eftermiddagen så åkte vi ut till Rörö och träffade lite släkt och min övriga familj som också åkte ut med samma färjor.
Vi sov över på Rörö och sen på Söndagen så åkte vi alla iväg till Onsala där min minsta lilla kusin Tilde döptes :)











Det kanske bästa med resan till Göteborg var det som vi fick med oss hem...



MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0