Rapport från landet

Sen en vecka tillbaka så befinner sig jag och Palmis ute på landet där vi vaktar en fågeluppfödning (mest Palm), får (mest jag) och hundar. Ingen tv och nästan ingen täckning på det mobila bredbandet har vi här så för mig har det varit en stoooor omväxling. Förra veckan fick jag dock vara med på min första jakt då vi jagade gås och en gås blev skjuten! Annars tror jag inte att det hänt så mycket mer... :P



Eller föresten idag när jag skulle ut till fåren så låg det ett stort träd i vägen!



Men det fixa Palmis!



Lite bilder på fåren kan jag bjuda på









För övrigt så kan jag informera om att denna vecka smäller det! Små valpar kommer titta ut...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh fårskallar!! :D iiih va spännande!

Jaa undra hur många ggr vi gjort såna där muffins ;) för att inte tala om kladdkaka! x) Gud va jag saknar forshaga!!

2009-09-28 @ 22:20:42
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Annelie,Ozzy & Tony

Ja, jag hoppas också att Ozzy och Tony blir bra nu.

Ozzy har haft den här tonsilliten i flera omgångar så mer operationer behöver vi inte:)



Vad kul att det snart är dags för valparna!!

Håller tummarna för att det ska komma en passande Whisper-valp till dig!!

Postat av: ellinor

Jag vill klappa mera! Fegare får får man leta efter... men de var söta!

2009-10-01 @ 13:10:51
URL: http://www.metrobloggen.se/baramin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0