Valpar påväg!

För några dagar sen så kom äntligen det efterlängtade mailet där det stod att Whisper är dräktig! Så nu håller vi tummarna extra hårt för att det blir en passande valp till mig :)

Nu har jag, Palm, Tindra och Frodo flyttat också så det är full rulle med att packa upp och komma på plats... Tindra är även skendräktig nu så hon är fly förbannad på det mesta (Frodo mest) och ligger och surar en massa. Skolan har också kommit igång och det är roligt men lite klurigt också men vi hoppas att vi klarar det! Nu ska vi äta lite lunch sen blir det långpromenad innan det bär av till Ikea... Fullt upp!



Liten Tindra :)


Kommentarer
Postat av: Annelie,Ozzy & Tony

Hej!

Vad kul att ni hittade till vår blogg och att du också ska få en liten stjärna från Tanspots!

Whisper är ju syster till Tonys pappa Bryn och Benny tycker jag är helt underbar!

Håller tummarna för att rätt valp ska titta ut!!

Postat av: Sofie

Åh tack själv! och tack för den trevliga resan dit :D Han hälsar varsegod ;) Snart har du förhoppningsvis valpgos nära till hands! Håller tummarna för att en liten mini tosca (dock med rätt kön ;)) ploppar ut till dig! :) Puss&kram

2009-09-23 @ 19:36:31
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä det va ingen rolig erfarenhet precis, och plågas gör man fortfarande, mer eller mindre :( hoppas ändå att jag valde rätt för allas bästa i slutändan.. <3



Dags att uppdatera snart kanske? ;)

2009-09-27 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0