Ensam igen

Jaha då var man ensam igen. Min karl ska jobba hela veckan och jag sitter här hemma i min ensamhet. Har tittat på en föreläsning och ska väl försöka se minst en till sen så blir det jobb med grupparbetet också så jag har väl att göra.
På fredag så är det ju valborg så vi ska väl försöka oss på något slags firande. Palmis jobbar till 18 men hans snälla mamma har erbjudit sig att åka till Köping och hämta mig på eftermiddagen så det blir middag och titta på brasa i Västerås :)
I måndags så var det agility premiär också! Tindra skötte sig hur bra som helst så jag blev helt chockad. Hon har inte kört något agility på ca 6 månader men det märktes inte alls! Förutom att hon blev trött lite fortare förstås :-P Lilleman fick testa att hoppa för första gången och det gick så bra så. Förutom att han ibland är lite för fokuserad på mig och hoppar rakt in i hindret istället för över... Men det försvinner nog med tiden. Sen så fick han springa i tunneln också (han har gjort det i vardagsrummet förut) och det gick helt utan problem, min lilla duktiga skit :-) Vi får se när jag kan komma ut och träna nästa gång, som sagt Palmis jobbar hela veckan och jag har som ni vet varken bil eller körkort. Men jag hade i alla fall tänkt se om vi kan ta och filma lite då och eventuellt visa upp här beroende på hur det går :-P

En annan nyhet ser ni på bilden nedan, nu är det vår på riktigt!

(Tindra är klippt för er som inte hänger med)

Den lilla svarta är inte klippt men söt ändå.


Stackars Frodo som inte får vara med eftersom han har ont och är så väldigt arg på den lilla.


Haha när man talar om trollen, Frodo smet precis ut ur sin inhägnad :-P

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0