Va i helvete?!?!?

För det första så är jag lite smågrinig för att Palmis jobb tar honom ifrån mig hela tiden. Igår morse så ringde dom in honom så han fick jobba 11-18 då bestämde dom också att han skulle jobba 11-18 även idag men imorse så ringde dom och bad honom komma in 10 istället, alltså hann vi inte mysa på morgonen utan jag fick bara en snabb hejdå-puss :-( I-landsproblem jag vet... Vi är såklart jätte glada över att Palmis har jobb men det är svårt när man är van att vara tillsammans varje dag hela tiden att plötsligt inte få träffas flera dagar i rad. Fredag, lördag och söndag ska jag jobba så jag hoppas verkligen att Palmis är ledig imorgon så vi i alla fall får en dag ihop <3
Men det som verkligen gör mig förbannad är att när jag ska ut och gå med hundarna så SNÖAR det!!!! Eller snöblandat var det väl men ändå, nu ska det ju vara vår! Detta ledde till att både jag och Tindra var genomblöta och frusna efter våran lite längre promenad... BLÄ!



GE MIG SOMMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Palmis

Nepp blir jobb imorn med....

2010-04-21 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0