Husesyn

Tänkte bjuda på lite bilder på min och Palmis lägenhet. Jag ber om ursäkt för att det är lite stökigt...

Först, hallen.


Griffeltavla.


Byrå och tidningshylla.


Hylla, längst ner är våra fina kaniner som vi fick av Madde och Sandra i inflyttningspresent ;)


Köket.


Matplatsen. (Smutsig eftersom jag bakat morotskaka till min älskling)


En bild på Tindra på ena väggen...


...och en på Frodo på andra. Plus lite bilder på sidan av kylen.


Hektor visar sin matplats :)


Badrummet.


Det här är faktiskt lite läskigt... Vi har två okända tandborstar :S


Sovrummet. Jätte fin tavla på Frodo över hans säng.


Våran säng och Hektors till höger.


Frodos favvoställe :)


Palmis garderob och Tindras säng till höger.


Dörren till min klädkammare och min byrå.


Vardagsrummet. Biggest Loser på TV och Frodo vid fönstret som vanligt.


Skrivbordet. Rickard sitter på stolen Rickard.


Bokhyllor.


Diverse djurdelar med mera i bokhyllan. Och bild på Palmis med första älgen.


Våran Wallandersamling!! :D


Vitrinskåp. IKEA glasen står högst upp och mina fina Kosta Boda längst ner.. Hmm...


Sprit och vattenpipa får avsluta visningen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, de ser ut som en jättemysig lägenhet! :D

Roligt att kaninerna får vara med oxå ;D

PUSS

2010-02-14 @ 17:13:32
URL: http://madelenelundin.blogg.se/
Postat av: pip

Mysigt! Lyx med klädkammare!! Saknar min lägenhet :/

2010-02-15 @ 14:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0