Sjukstuga

En liten uppdatering här ifrån sjukstugan... Jag har mått dåligt hela veckan men det har aldrig riktigt "slagit ut" utan ligger mest och "trycker på". Eh, ja typ så. I alla fall så mår jag inge vidare. Lilleman var inte på topp imorse heller, han spydde flera gånger tills hela frukosten var uppe igen. Eftersom han är ganska så bra på att ha sönder leksaker och jag plockade ut ett plast grisben ur hans mun för några dagar sen så blev jag livrädd direkt och trodde han ätit nåt olämpligt som fasnat i magen. Men han är pigg och bajsar som han ska så förmodlingen är det inget allvarligt.
Jag kan väl inte påstå att det händer speciellt mycket här i Köping, vi pluggar och tar hand om hundarna i princip. Fast det är väl inte fy skam det. Hektors träning består av sitt, ligg, stå och stanna kvar för tillfället. Det går jätte bra och han är så rolig att träna! Vi har en tunnel inomhus också som vi tränar lite på ibland, jag har tränat den med endast leksak och det går verkligen super! Det är väl kanske för tidigt att säga nåt nu men jag tror att det här kan bli riktigt bra. Jag är så nöjd med min lille kille!
För Tindras del så försöker jag få tummen ur och leta upp någon ridhusträning såhär i det hemska vädret. Helt sjukt vad jag längtar tills våren!

En annan rolig men helt sjuk sak; om 15 dagar så firar jag och Palmis 1 år tillsammans. Sjukt att vi varit tillsammans så länge!



Mina söta pojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0