Agility!

Nu när våren börjar komma så är jag så sjukt sugen på att sätta igång med agilityträningen. Jag håller på och försöker kolla upp ifall jag kan hyra ridhus här i Köping men det är väldigt dyrt att göra det själv... Men nån träning kan jag kosta på mig i alla fall ;)
Jag tänkte lägga upp dom tävlingarna som jag hade planerat och hoppats på att åka till iår så kanske det är någon som vill åka med? :)

17 april Lindesberg
8-9 maj Gävle
22-23 maj Avesta
11 juli Katrineholm
18-22 juli Fagersta
7 augusti Lindesberg
14-15 augusti Frövi
21 augusti Roslagen
28-29 augusti Sala
4 september Haninge
5 september Eskiltuna
19 september Sandviken
25-26 september Kumla


Kommentarer
Postat av: Norrguld

Vi vill med!!! Vi kan väl påminna varann om sista anmälning kanske? Är så väldigt knepiga datum som brukar smyga förbi utan att göra något väsen av sej... Knepigt som sagt...

2010-03-08 @ 21:29:17
URL: http://annikawestman.wordpress.com
Postat av: Jessica

Åh vad typiskt att jag precis har åkt tillbaka till Halmstad när det är i Gävle.. Jag är alldeles för dålig på att kolla tävlingar! Jag borde skämmas nu när Vipp har blivit så duktig! Vad kul det är att du och Palm fortfarande är tillsammans! :D

2010-04-01 @ 20:57:46
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0