Snabb uppdatering

Riktigt kass är jag på att blogga men jag skyller på ett väldigt innehållsrikt liv (not).
En 20års fest i forshaga har det hunnits med sen sist och det var jätte kul och lyckad fram tills det kom dumma infödingar och förstörde men sånt är livet antar jag. Tack alla underbaringar för en trevligt kväll och fina presenter <3
Sen så var det hårdplugg inför tentan som var i fredagas och den kändes faktiskt jätte bra så jag håller tummarna för ett bra betyg. Just det fick svar på omtentan som jag skrev (den där jag trodde 20 poäng var godkänt fast det var 30) och hör och häpna jag fick exakt 30 poäng och klarade den! Väldigt oväntat.
I fredags så fyllde jag även år och gick på systemet för första gången efter tentan (skumpa blev det såklart) på eftermiddagen så skulle vi åka till stockholm för att fira mig i helgen men lilla bilen ville bara åka 6 mil sen la den av. Någon rem som gick av eller nåt. Som tur är så har jag en snäll pappa som kom och hämtade oss och bogserade bilen hela vägen hem till tullinge så Palmis kunde fixa bilen under lördagen. Det blev middag och fina presenter (gjutjärnsgryta och muffinsformar var favoriterna!) på kvällen. På lördagen så var det party med släkten och det var mycket trevligt. Söndagen ägnades åt att vara trött och ha ont i huvudet och igår så åkte vi tillbaka till köping.
Idag så sitter jag hemma och har börjat sätta igång med dom nya kurserna. Jag håller tummarna hårt för Frodo som ska in på röntgen idag också...



Kommentarer
Postat av: Pip

Hoppas det går bra för Frodo! Och gud va skönt med tentan, grattis!:) Men duuuuuuu.. jag vill faktikst se lite valpbilder och höra hur tusan det går! :P Måste ju få se lite av hur lillskiten växer!! :) (jag vet att ni är upptagna med plugg, men nåågra bilder kan du väl hinna lägga in ;))

2010-04-02 @ 11:10:44
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0