Bra helg

I fredags så kom mina päron till Köping. Jag hade pluggat och städat under dagen men hann inte riktigt klart såklart så lite dammråttor fick dom stå ut med. Vi skulle bjuda på middag men ändå så blev det pappa som fick stå vid spisen, han är helt enkelt bättre på att laga mat :-P Det blev god mat och prat på kvällen och sen gick mamma och pappa till sitt hotell och vi gick och la oss för att sova sista natten i våran säng. På lördagen så åkte Palmis till jobbet och jag och pappa tog en promenad med hundarna innan vi också åkte in till Västerås. Började med en god lunch och sen tittade vi lite i affärer, jag hittade inget men mamma och pappa hittade lite presenter och julklappar. Sen så åkte vi ut till Outdoorexperten strax innan dom skulle stänga för att hälsa på Palmis och väl därinne så hittade jag en mössa som jag lyckades få för ett bra pris av det snygga butiksbiträdet ;-)
Efter att Palmis hade slutat så begav vi oss ut till hans pappa där vi hämtade dubbelsängen som dom hade i sitt gästrum och så körde vi hem den till Köping. Vi (Palm och Pappa) bar först upp dubbelsängen och sen ner med vår gamla säng som vi körde tillbaka till Västerås och ställde in i gästrummet. Efter sängflyttandet så blev vi bjudna på god middag hemma hos Palms mamma och hennes sambo, trevligt värre!
Idag så åt vi hotellfrukost med mamma och pappa på deras hotell innan Palm åkte iväg till jobbet och mamma och pappa åkte hem till tullinge. När jag blev ensam så roade jag mig med att baka bröd, helt okej gott blev det! :-)





Inte så snygga kanske :-P
När Palmis kom hem så latade vi oss och köpte pizza och kebab till middag som vi åt framför filmen "En julsaga", mysigt med lite julstämning. Nu tittar Palmis på Beck och jag kollar runt på datan. För att sammanfatta, bra helg det här med!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för en trevlig helg! Bröden blev riktigt fina!!!

2010-11-23 @ 20:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0