Bra start på dagen...

Vi sov som sagt i Palms pappa och Kadis hus inatt och nu på morgonen så fixade Palm iordning brasor så jag skulle få det varmt under dagen. När jag gick upp så var det bara lite glöd kvar så jag la i lite mer ved och tänkte att det skulle fortsätta brinna bra. Efter att jag gett hundarna frukost och släppt ut dom två huliganerna på tomten så gick plötsligt brandalarmet igång! Jag blev såklart livrädd och tänkte att nu bränner jag ner huset. Tindra blev knäpp hon med och började yla :-P När jag sprang ut till kaminen så såg jag att det bara var massor rök, elden var kvar i kaminen. När jag ställde mig på en stol vid alarmet och tänkte ta ner det så slutade det såklart pipa direkt. Jag vet inte hur men på nåt sätt så lyckades jag få det att bli väldigt rökigt så nu överlåter jag eldandet till Palm istället.

Men jag fick mig i alla fall en uppiggande start på dagen! Nu ska jag ta och dyka ner i skolböckerna lite innan jag tar paus och testar hur det går att gå långpromenad med tre hundar varav två hela tiden vill leka, spännande!

Kommentarer
Postat av: ellinor

såg inte att det var du som skrev. Nej jag är inte på smällen :P

2010-11-24 @ 11:03:00
URL: http://ellieotts.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 16:29:17
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0