Äntligen agility!

Ja idag så kom vi äntligen iväg och fick träna lite agility, väääldigt länge sen sist. Det är jätte intressant att se hur rutinerad Tindra ändå är, visst hon var väldigt taggad och lyssnade inte helt hundra från början men hon tog hela slalom och gjorde snygga kontaktfält. Hektor däremot var precis likadan som han var första gången vi körde, han hade alltså glömt allt :-P Men, men vi körde lite hopphinder och fick till det på slutet. Nackdelen men Hektor är att han stressar upp sig väldigt mycket och framför allt när man tränar med leksak så han fick köra korta pass och varva ner emellan. Förhoppningsvis så ska vi kunna börja träna lite oftare nu om allt går som jag planerat men det gör ju inte alltid det tyvär... Vi får se helt enkelt.

När vi kom hem så blev det plugg såklart, jag skriver en tenta på tisdag och en på torsdag så det är hårdplugg som gäller nu. Såhär kul har jag det:



Eh... Ja nu kan man ju undra varför jag fotat mina anteckningar? Det undrar jag också. Jag tror att det är av samma anledning som varför Palm plötsligt börjar städa soffan, allt utom att plugga är extra viktigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0