Bra dag

Även om jag kanske inte gjort så mycket av det jag borde (plugga) så tycker jag ändå att det varit en bra dag. Började med en promenad i det fina vädret, perfekt promenadväder om man frågar mig; soligt och kallt. Jag hatar att svettas. Sen så blev det lite plugg och lite lunch. Sen så passade jag på att gå en till promenad innan solen gick ner. Just det jag pratade med Malin också, satan vad jag saknar henne! Nu får vi hoppas på lite uppdatering på bloggen när jag tjatat ;-) Jag har även hunnit med lite rensning och sortering av min garderob och lite allmänt pyssel här hemma, otroligt vad mycket man kommer på att man behöver göra när man ska plugga :-) Just nu har jag det såhär mysigt:



Men jag ska ta och hoppa in i duschen och sen laga lite mat tills min karl kommer hem. Sen ska vi väl spendera kvällen med skolböckerna skulle jag tro. Mys...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va duktig du har blivit med uppdatering :D mys tindra!

2010-10-21 @ 21:57:11
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0