Tajming...

Tenta på tisdag och torsdag och vad passar jag på med då? Blir förkyld såklart och inte nog med det jag har även världens hemskaste mensvärk. KUL! Men om jag ska tänka posetivt så hade vi redovisning av vårat grupparbete igår och vi är godkända, skönt att slippa behöva komplettera nu när det redan är massor att göra.
För övrigt så har vi köpt en barngrind så vi kan stänga in Hektor i köket när vi inte är hemma. Han är nämligen proffs på att dels ta sig ut (flyttar utan problem på en 30 kg byrå som står och trycker fast kompostgaller) och när han väl är ute så tuggar han sönder saker. Första gången som vi lämnade honom med den nya grinden så gick det inte så bra, han bröt upp den med. Men nu har Palmis satt fast den ordentligt och dom senaste gångerna som han har varit ensam så har han inte tagit sig ut (peppar, peppar). Dock så har han designat om den lite...





Det kanske inte syns så bra men det är alltså bitmärken. Längst upp på grinden.



Den här lilla hunden har alltså hoppat och huggit tag längst upp. Det han försöker säga är alltså att han inte uppskattar den nya grinden. Jag uppskattar den dock, mina skor är orörda och posten är hel och inte gjord till konfetti.

Nu ska jag fortsätta plugga och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0