Vecka 28

Idag går vi in i vecka 28 och den tredje trimestern, alltså sista tredjedelen av graviditeten. Igår så var det exakt tre månader till BF, känns jätte långt dit men samtidigt så har tiden gått så fort! För att fira så började jag läcka bröstmjölk :-P Fräscht!
Det börjar kännas mer och mer nu i kroppen. Det värker i höfter, rygg och fötter. Och nu ska det dessutom vara en stor tillväxtperiod mellan vecka 28-32 så det lär ju inte bli bättre direkt. Men jag försöker fokusera på annat, jag läser på om förlossningen och framför allt smärtlindring :-P Som det känns nu så längtar jag bara och ser fram emot förlossningen eftersom hur ont det än kommer göra så kommer vi ju få våran lilla plutt då. Men man vet aldrig det är ju mycket möjligt att jag hinner få panik innan det är dags ändå :-P
Vad det gäller arbetsförmedlingen så fick jag inte vara med på utbildningen som jag ville eftersom dom tyckte att jag redan kunde för mycket. Visst kul att få höra det men samtidigt så tror jag att jag skulle kunna fått ut en del av den. Istället så ska jag nu försöka hitta en praktik och jag vet faktiskt inte exakt hur det går till. Jag har väl egentligen en annan plan som jag hoppas ska fungera vi får se vad dom säger, jag ska dit och prata imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha pittbull?? det var ett spännande sätt att se det på!! inte för att tax var så mycket mer smickrande kanske ;)

hihi ja, han är ju väldigt liten, men tycker nog att han blir lite mer och mer "rastypisk" ändå, han börjar bli lite grövre och "manligare", trots att kulorna är borta ;) hihi.

Hoppas dom nappar på din idé! Ams är som sagt aldrig kul att ha och göra med, har riktig jäkla ångest för att besöka dom igen, jag hoppas klara mig utan dom helt.. men vi får väl se :)

Bra att du kan fokusera på annat, vi får hoppas att paniken håller sig borta! :)

2011-12-18 @ 13:02:26
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0