Ensam hemma

Egentligen så skulle jag iväg på riktiga roligheter ikväll, det är nämligen party i Örebro med några viltare men framför allt Sofie och Linda! Dock så ville kroppen annorlunda och jag vaknade med feber och ont i halsen imorse... Jätte tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot en utekväll med delar av det gamla gänget <3
Istället så sitter jag nu själv (eller jag har ju hundarna) och kollar på melodifestivalen. Palm åkte till Örebro efter jobbet så honom träffar jag inte förens imorgon eftermiddag :-/ Men jag försöker att göra det bästa av situationen och tänder lite ljus och äter choklad, så nog överlever jag natten :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

<3 vi saknade dig.!

2011-02-16 @ 22:46:58
URL: http://folsberga.moonfruit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0