Galna hundar

Palmis är på jobbet och jag ska strax iväg därför så var jag ute en ordentlig promenad med hundarna imorse så de inte ska lida allt för mycket när dom får vara ensamma. Men jag vet inte om alla hundar är så eller om mina är knäppa men när jag kommer in med dom efter promenaden så blir dom helt galna! Dom springer runt i hela lägenheten, hoppar och busar i sängen och kastar leksaker överallt. Jag antar att dom går för korta promenader för att bli trötta och istället bara blir piggare, inte riktigt det som var meningen men...
Vet inte riktigt varför jag lägger upp en jätte suddig Iphone bild, men ni ser att hundarna inte direkt är stilla i alla fall ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi tack! ;)

Jag kan utvärdera buren när jag använt den ett tag så kan jag kanske rekommendera Peter sen ;) riktigt kul med en specialbygd för just min fina bil ;)

Galna hundar är roligt ;) hihi

2011-02-17 @ 14:13:42
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej!



Vilken fin hemsida och blogg du har :) Vad kul att du har planer på att tävla med Hektor och att han verkar ha så mycket motor!



// Linn

2011-02-25 @ 21:10:11
URL: http://ultunae.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0