Sätra Brunn

I helgen så var jag och Palmis iväg till Sätra Brunn för att fira att vi varit tillsammans i två år. Där har vi ätit gott och fått massage och badat i en varm pool. Helt underbart har vi haft det! Inte en enda bild tog jag och jag ångrar mig lite nu för det vore mysigt att se tillbaka på... Men, men man kan inte få allt :-) När jag fick halvkroppsmassage (rygg och nacke) så sa massören att jag var jätte spänd och skulle behöva några fler massager för att mjuka upp ryggen lite, inte mig emot så nu ska vi försöka hitta något bra ställe i Köping dit vi kan åka fler gånger. Tydligen så är det inte jätte bra för ryggen att sitta i kassan....
Tiden gick fort och nu är det plötsligt måndag igen. Palmis åkte till jobbet imorse men jag tog mig en sovmorgon. Jag ska nog ta och käka lite lunch men sen är det dags att dyka ner i plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0