Shopping på outdoorexperten

Igår så åkte vi till Västerås på eftermiddagen efter att vi pluggat och varit duktiga. I början av veckan så gick mina kängor sönder så vi skulle kolla ut ett par nya, alltså åkte vi såklart till outdoorexperten :-)
Jag provade en rad kängor men jag hade för breda fötter hela tiden :-( till slut så lyckades vi dock hitta ett par som satt bra och som även ska fungera bra. Haglöfs Solid Lite Q heter dom ifall någon är intresserad och jag vill ha hjälp att bestämma färg sen ;-)
Efter att vi hittat ett par bra kängor så tittade vi runt lite också såklart (okej jag tittade runt Palmis känner redan till varenda produkt :-P) och då lyckades jag även hitta en fleecetröja och en regnjacka ifrån Haglöfs som var på rea, då blev jag väldigt nöjd eftersom jag behöver båda sakerna. Både tröjan och jackan är röda och det är lite spännande eftersom jag annars mest har svart men det ska bli kul med lite färg i livet också. Sen så köpte vi en kniv till bilen och limm till mina gamla kängor också så nu är dom tillfälligt lagade så jag kunde gå en ordentlig promenad idag.
På kvällen så åkte vi till Rickards pappa, Kadi och lillebror och åt lite middag i sällskap av en hel del andra släktingar, kul!
Nu vill jag ha lite hjälp att bestämma färg på kängorna. Det finns två färger, svart:
Och grön/gul:
Vilken är snyggast? Jag lutar åt dom svarta men samtidigt så tycker jag dom gröna är rätt fina dom med.

Kommentarer
Postat av: Madde

Svarta tycker jag ;)

2011-02-06 @ 09:52:09
URL: http://madelenelundin.blogg.se/
Postat av: Kristina

De svarta!

2011-02-06 @ 19:59:46
Postat av: Sofie

jag tycker också dom svarta :)

2011-02-10 @ 20:43:25
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Palm

De svarta tycker jag med. Men vi ska nog åka in igen, nu har vi fått in en del nya kängor som kan vara värda att testa!

2011-02-20 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0