Det gamla och det nya året

I januari förra året så skrev jag mål inför 2010. Jag antar att det är dags att kolla på dom igen...

Målen för 2010
* Debutera i lydnad med Tindra
* Minst ett nollat hopp- och ett nollat agilitylopp med Tindra
* Ställa ut Hektor i valpklass
* Ställa ut Hektor i juniorklass
* MH-testa Hektor
* Klara skolan

Inget av målen med Tindra är uppnått. Vi har inte debuterat i lydnad och vi har inte ens startat en enda gång i agiltiy under 2010. Det är någonting som jag tycker är jätte tråkigt med 2010 men det är inte mycket att göra åt och inför 2011 så SKA det bli förbättring!

Hektor har ställts ut i både valpklass och juniorklass och även gjort ett MH så dom målen är uppnådda. Egentligen hade jag tänkt ställa ut honom lite mer (det blev 3 utställningar under 2010) men det får vi ta igen under 2011!

Jag har klarat av skolan i alla fall och det är väl som resultat av att hundarna inte fick så mycket tid som jag skulle önska. Nu har jag en termin kvar och sedan hoppas jag att jag får mer tid till mina hundar!


Inför 2011 så tänkte jag dels sätta upp lite mål men också kolla över vilka planer vi har, det kommer bli ett spännande år!

Planer
Under 2011 så är det mycket roligt som vi både vet kommer hända och sånt som vi hoppas på. En liten border terrier ska flytta in hos oss, förhoppningsvis så föds den lille i mitten på januari. Jag och Palm kommer fira två år tillsammans <3  Jag och Tindra ska på kurs för Jenny Damm!!! Jag och Palm ska ta examen och sen så börjar vårt nästa äventyr! Det känns så ofattbart spännande att vi inte har någon aning om hur det kommer se ut vid nästa årsskifte. Vart kommer vi jobba? Vart kommer vi bo? Hur kommer vi bo? Vi har ingen aning utan får bara vänta och se, underbart! :-D

Mål för 2011
* Debutera i lydnaden med Tindra (iår ska vi våga!)
* Nolla ett agilitylopp med Tindra
* Nolla ett hopplopp med Tindra
* Starta Hektor i hoppklass
* Starta Hektor i agilityklass
* Ta examen
* Jag SKA ta körkort!
* Få ett jobb
* Flytta
* Försöka leva i nuet och uppskatta allt det underbara som jag har <3

Sådär nu kör vi igång 2011 på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0