Sista dagen

Då var det snart dags att ge sig iväg till sista kursdagen! Igår möttes jag och Johanna av nått trevligt när vi kom till Riksten, ingen var där! Av någon anledning så kände ingen av deltagarna för att komma så vi fick vänta en timme och sen åka hem, trevligt :P Idag vet vi dock att minst två stycken kommer och det känns ju bra att ha deltagre. Direkt efter kursen är slut sen så ska jag bara hoppa på bussen och åka iväg för att jobba till 21 i salem, ingen vila här inte :P

I veckan så har Tindra fått följa med två gånger, en gång så tränade min lillkusin med henne och dom var så söta ihop :) Han fixade lite hinderbanor i form av att Tindra fick sitta kvar på en stol tills han sa varsågod och så fick hon hoppa upp på en annan stol och hämta en godis. Sötisar :)
I onsdags så var Tindra också med och då så fick hon dels köra lite agility, kontaktfälten blir snyggare och snyggare, och sen så körde vi även lite lydnad. Det var kallt och blött i gräset men under linförigheten så satte hon sig ner ändå och hon la sig när vi körde läggande. Det sista vi gjorde var inkallning och då helt plötsligt så kunde hon inte sitta :P Men vi krångla och bråka lite sen gick det där också, dock tyckte hon väl inte riktigt om det. Allmänt kändes det faktiskt bra under lydnaden :)

Nu ska jag rusa iväg och hålla kurs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej kommisarie!

Dags att uppdatera nu va?!?

HAha

Pöss

2008-12-28 @ 22:04:13
URL: http://wibach.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0