Dagen

Dagen idag gick väl inte exakt som planerat men lite har blivit gjort :) Först var det skola och på idrotten gick jag och tindra skogspromenad med sofie och sogno och madde och puma. Och den där puma är ju helt galen! Hon sprang som en tok i skogen och sen när sogno fick springa lös så hittade dom två varandra :) Tindra sprang efter lite ibland för att skälla på dom för att dom var så omogna men annars ville hon inte vara med och leka, hon leker ju inte med hundar... Dock så plocka hon upp pinnar och ville leka med mig, sötisen :)

Efter promenaden så var skoldagen slut för min del så jag gick hem och lagade lunch, jag var så duktig så jag gjorde tre portioner så nu har jag matlådor i frysen det är ju så skönt att ha när det blir stressigt. Efter lunchen så fortsatte jag vara duktig och pluggade, gjorde klart idrottsarbete och skickade in, jätte skönt!! Och precis lagom efter jag skrivit klart så ringde Lina och Malin och skällde på mig för att jag inte var hemma hos lina :P hihi :P Så jag och tindra gick dit och hälsade på lite och åt lite godis och vindruvor :)

När vi kommit hem och ätit middag så märkte jag att det var på tok för mörkt för att gå ut och träna, ush för hösten... Men vi gjorde det bästa av situationen och tränade lite läggande inomhus. Gick väl sådär, Tindra kan ha lite svårt att veta ifall det är "seriös" träning när hon är inne eller om vi bara leker lite :P Men något fick vi i alla fall ut av det och det är ju bra :) Imorgon ska vi ta oss i kragen och köra ett riktig pass ute. Dock inte vid hundstallet eftersom det går skabb... Typiskt våran skolan liksom.

Nu är jag helt slut och ska nog bara duscha och ut med Tindra och sen sova. Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0