Kristinehamn

Igår så var det dags för inofficiell tävling i Kristinehamn 2 öppna agilityklasser och 2 öppna hopp så samanlagt 4 lopp på en dag. Jag, Madde och Annika var det som tävlade och Palmis var med som publik. Först var det agility A där det inte gick så bra för mig och Tindra, disk på 3:e hindret :P Dock gick det betydligt bättre för Madde och Sannie som vann klassen och Annika och Keri som kom 2:a, grattis till dem!
I agility B så gick det mycket bättre för mig och Tindra, vi var farligt nära att diska oss en gång men det räddades i sista sekund och vi gick nolla och vann klassen!
I hopp A gick Tindra ur slalomet på slutet och blev därför 5 fel men en 3:e plats fick vi i alla fall.
En missad slalomingång och miss av sista porten blev det i hopp B men trots 10 fel räckte det till en 2:a plats.

Trots lite slav i slalom och en övertaggad Tindra så är jag mycket nöjd med dagen, framför allt kontaktfälten var jätte fina! Känns skönt att ha fått lite ordning på dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0