Helgen

Palmis jobbade både lördag och söndag så vi passade på att sova över i Västerås i helgen. Hemma hos Palmis pappa, Kadi och såklart lillebror Patrik som vi har myst massor med. Det är farligt att umgås med en sån snäll liten kille, flera timmar hade jag honom i famnen och han protestera inte det minsta utan började bara gnälla lite grann på slutet när han var hungrig. Ja herregud det är inte lite sugen man blir...

Idag så jobbar Palmis också och som om inte det var nog så åkte han skit tidigt för att lämna in bilen innan också. Jag minns inte riktigt men jag tror han bad mig dammsuga eller nåt innan han åkte men förmodligen var det en dröm. Jag sitter här och dricker cola och rullar tummarna istället ;-)

Kommentarer
Postat av: pip

haha det var säkert en dröm Amanda ;) helt rätt! Fler bilder på lillskiten kanske? :D

2010-05-10 @ 14:50:44
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0