Alltid vid fel tidpunkt...

En enorm nackdel med att ha tik är att dom löper. Och självklart är det så att Tindra börjat löpa nu. Det posetiva är väl att vi inte ska tävla förens om 3 veckor så hon borde vara klar tills dess men vi skulle egentligen träna som tusan inför alla tävlingar och då framförallt på kontaktfält men det lär inte vara populärt att ta upp en löptik som droppar blod där... Får väl köra med tikskydd kanske... Att löpet alltid ska komma när man inte vill... Fast det klart hellre nu än om 3 veckor. Man kan ju undra när jag kan få arselt ur vagnen och kastrera henne så jag slipper löpet helt.

Idag har jag för övrigt haft praktik, var uppe vid min gamla klubb och skötte kassan i cafeét (kom ca 6 personer på hela dagen pga att alla är på semester) och sen så var jag med och tränade på en träningspromenad som dom arrangerar. Det är ett väldigt soft ställe att praktisera på men ganska så jobbiga tider eftersom man början 15 och sen slutar fram mot 21... Man hinner liksom inte med mycket annat under dagen. Veckorna som kommer så håller jag tummarna för att jag får praktik i en jätte bra hundbutik men annars sa dom att jag kunde få praktisera mer på riksten även om dom egentligen inte har nått att göra :) dom är verkligen super snälla där!

Nej nu måste hundarna ut och sen kallar sängen. God natt.

Kommentarer
Postat av: Sofie knas

Nu vill jag veta hur det går med din hemsida sötnos :) blir det nån webbshop? :) <3

2008-08-01 @ 20:01:23
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej hopp! Jaa då... Agilityn kommer, nån gång;-) Men vi väntar nog lite med den tills vi har våra underbara träningsvänner att få goda tips av ;-)

2008-08-03 @ 08:03:49
URL: http://wibach.dinstudio.se
Postat av: petra

Men tackar, vart bor du? :D menhur mycket kostar inte det? :O

2008-08-05 @ 22:10:50
URL: http://petrahermansson.blogg.se/
Postat av: Petra

okeeey, men ska kika lite! :)

2008-08-06 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0