Min snygging <3

Det är lite läskigt att stå på bord så kroppen ser väl lite konstig ut men här är i alla fall min snygging "utställnings-style".



Idag har vi pluggat hela dagen förutom en paus för promenad i snön. Alla tre hundar har super skoj när dom busade i snön och jagade pinnar, stackars Tindra fick snö som fasnade i hela pälsen så hon såg ut som ett snömonster. Hihi skruttan <3
Vi tog en sväng förbi skolan och hämtade ut våra tentor i externredovisning också... Gick inte så bra men det var rätt väntat ändå. Omtenta om två veckor så då tar vi igen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lille PLUTT :*

Gu sicken goding :)

Men fortsätt träna "bordträning", honom vill jag se springa vänstervarv snart ;)

2010-02-09 @ 20:57:07
URL: http://madelenelundin.blogg.se/
Postat av: pip

SÖTEN!! :D vad han växer!! hihi ja min röding få vara valp ett tag till ;) Kämpa på med tentorna, tycker ni är as coola som satt er i skolbänken igen direkt! :)

2010-02-10 @ 16:18:56
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0