Heeeelt normalt

Vi var som sagt hos barnmorskan i tisdags och då passade jag på att fråga om vikten. Det var helt normalt och vi mätte även magen och den var inom det normala även om den var ett snäpp mindre än genomsnittet. Skönt att få veta att allt är normalt även om jag kunde ana det redan innan. Vi fick lyssna på hjärtat också, super häftigt var det! Även om jag var lite distraherad eftersom barnmorskan innan berömde mig för mina magmuskler, var kommer dom ifrån liksom? :-P Mindre kul var att mitt järnvärde hade sjunkigt regält så numera får jag äta ordentliga järntabletter, jag bara väntar på alla hemska biverkningar som man brukar få... Men, men allt för våran lilla plutt <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt att du har börjat blogga igen Amanda, det hade jag helt missat!! :D

Vad skönt att allt var normlat och att ni mår bra<3

Hoppas verkligen att vi ses på stora sthlm!!

haha ja långa pass är det ;) hihi, det är som personlig assistent kan man väl säga! :)

2011-11-27 @ 13:19:56
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0