God morgon!

Eller kanske inte riktigt morgon men ändå. Jag gick upp vid halv elva så jag har bara hunnit äta frukost, gå ut med odjuren och slappa lite vid datorn hittils. Men jag ska försöka få något vettigt gjort idag, jag tror det är köket som står högst på prioriteringslistan för där är det verkligen kaos. Jag är dock fortfarande seg eftersom min förkylning vägrar ge sig, jag hoppas verkligen att det ska bli bättre snart för nu har jag faktiskt tröttnat... Jag är så grymt sugen på att baka men känner att jag inte orkar just nu så det är det första jag ska göra när jag börjar bli bättre. Vi köpte jätte söta muffinsformar i Västerås så dom måste ju användas ;-)

Nej nu blir det att först fixa lite lunch och sen ta tag i kaoset :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0