Tillbaka

Nu är vi tillbaka hemma efter visiten i Västerås, eller vi kom hem i förmiddags. Rickard åkte iväg till jobbet nästan direkt och är påväg hem nu, stackarn får ingen ro och ingen rast... Vi hade det bra i Västerås, vi umgicks med Rickards familj och det var trevligt som alltid. Vi var även iväg och shoppade lite på Erikslunds shoppingcenter, Plutten fick nämligen ett jätte sött sett ifrån Lindex i julklapp med body, filt och scarfs och sen så såg vi att det fanns matchande byxor också som vi såklart var tvungna att köpa :-) Väl på Lindex så såg vi body, byxor och mössa i samma randiga mönster som var på andra sidan filten (filten har alltså ett mönster på ena sidan och ett annat på den andra) och då var det faktiskt Rickard som tyckte att vi skulle köpa det och jag är ju inte svårövertalad ;-) Efter vi varit på Lindex så gick vi förbi Polarn och Pyret och kollade in deras rea. Jag hade ett presentkort som jag fått av min syster så det var vi ju tvungna att använda, vi hittade en jätte fin body i jeansfärg som vi köpte.

En bild på det fina som vi köpt, det är alltså tassmönster på dom ena byxorna, jätte sött!
Efter shoppingen så åkte vi ut till Rickards faster där Rickard har sin jaktmark. Dock så släppte vi inte Gimli "ordentligt" utan vi gick en promenad med alla hundar på ett ställe där det inte finns så mycket vilt. Gimli drog iväg på små sökrundor men kom tillbaka och sökte upp oss så han gick inte iväg på något drev. Det var bra träning det med för lilla terriern eftersom han inte är jätte bra på att hålla koll och söka upp husse och matte ;-P
Sista helgen i januari så åker vi tillbaka till Västerås men då blir det ordentlig jakt. Vi får väl se om jag orkar vara med dock... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0