Livet flyter på

Igår så var det 8 veckor sen Jesper föddes och nu ger jag upp tanken på att någonsin kunna skriva en förlossningsberättelse. Det gjorde ont men var lätt värt det, så kan vi sammanfatta.
Jesper är i alla fall underbar för det mesta, när han får för sig att det är morgon klockan 3, 4 eller 5 så är det väl inte så jätte kul men han brukar i alla fall väcka mig med ett leende så jag smälter ganska så fort. Han äter och växer och allt sånt där. I tisdags så började vi på babymassage, det uppskattades! Jag vet dock inte vad som är härligast, att få massage eller att ligga nakenfis på en filt ;-)
Allt går bra och nu när det är så fint väder också så är det inte alls illa att vara mammaledig kan jag säga :-)
Mammas solstråle :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0