Back on track

Magen är som vanligt igen och löpet är slut, nu jävlar kör vi hårt! Tyvär så lär vi inte hinna träna någon agility inför helgen men vi hoppas på det bästa ändå :) Idag börjar jag jobba klockan två, det kan vissa tycka är skönt men det betyder att jag slutar klockan nio så hela dagen går ju åt. Suck. Vi ska i alla fall hinna med en lite längre promenad nu på morgonen sen tänkte jag lite smått börja med den där jävla lydnaden, först på listan står att lära Tindra lägga sig rakt bredvid mig inför platsen. Känns som om det kan vara bra att ha en hund som ligger ganska så rakt istället för rakt ut bredvid mig :P Men vi får väl se det finns ju viss charm i det med!

 
Vi hoppas att vinnarhalsbandet hjälper oss i helgen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Med vinnarhalsbandet kommer ni att ta hem hela rubbet;-)Haha... Jag har varit ute och tränat lite med Cheyenne nu, det går frammåt men vi har lååångt kvar...Phu...

2008-08-13 @ 21:29:36
URL: http://wibach.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0