En bra dag!

Idag har varit en bra dag :) Även fast det började med att jag imorse nästan inte kom ur sängen för jag hade så ont i magen så vände det faktiskt. Sjukanmäld blev jag men efter ett tag så mådde jag bättre. Förmiddagen ägndes åt att städa och plocka och sortera lite, men det är svårt när man inte har några hyllor eller nått... Fast imorgon blir det ändring på det! Sedan bar det av till brukshundsklubben med Malin, Linda och Lina. Jag tänkte att vi kan väl ge lydnaden en chans till så vi körde igenom ettan och det gick riktigt bra! Visserligen var det inga andra än vi där så det var noll störning och vi kortade ner programet lite så vi hann köra det två gånger men jag är verkligen nöjd med Tindra! Det bästa var att hon hade sån glädje och verkligen tyckte det var kul, det är ju det viktigaste så det värmde hjärtat :)

Efter klubben så åkte vi hem och lagade middag, tanken var även att jag skulle tvätta men det orkade jag inte... Mamma ringde när jag lagade mat och berättade att jag fått min lönespecifikation, underbart med pengar som kommer in på kontot imorgon! Sen så bar det iväg till Lina och prata och kolla idol och nu är jag hemma igen hos mitt lurv och det blir nog sängen inom en snar framtid.

Imorgon är det först promenad men Linda, Elsa och Modja, vi ska gå milspåret som vi gick med idrotten i måndags ;) Sen på kvällen kommer mamma och pappa för att fixa och trixa i lägenheten i helgen. Med sig har dom också Tosca och Luffe så det ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0