Hemma!

Ja igår kväll kom jag och Tindra hem till stockholm igen för att gå till tandregleringen idag och fest för Johanna i helgen. Eftersom jag inte ska iväg till tandläkaren förens till fyra så har jag ju lite tid att göra annat innan, lydnad hade jag tänkt men pappa tänkte annat så nu sitter jag helt plötsligt och väntar på ett samtal från banken för att diskutera företagskonto :S jag som hade bett pappa ta hand om det eftersom jag inte känner mig så hemma när det gäller banker och sånt :P men aja jag lär väl lära mig lite ;)
Jag var inne på skatteverket i måndags och där fick jag väl typ ingen hjälp alls men jag hittade ett papper om hur man fyller i f-skatt sedlen som jag tror ska hjälpa så jag tänkte att jag skulle försöka mig på att fylla i den nu också. Skulle ju vara grymt skönt att få iväg den och få igång ett bankkonto så jag äntligen kan sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0