Lydnad

Idag kom vi ut och körde ett ordentligt lydnadspass :) Det blir så mycket enklare när man är fler att peppa varandra! Jag, Malin och Lina var det som gick loss på gräsmattan vid mitt hus. Dessa två pärlor hjälpte oss och komenderade igenom nästan hela ettan (ingen plats och så hitta jag inte apportbocken...) och kom med tips hela tiden. Guld värt verkligen :) Vi kom fram till att ha handkomando på ställande för annars tror tindra att hon ska ligga :P Sen fick jag skäll för att jag tittar på Tindra i linförigheten men jag kan inte låta bli :P måste ju se vart hon är ju!

För övrigt så kom vi alla tre överens om att det var en bra dag idag, alla hundarna gick jätte fint och överraskade sina mattar :) Jag var inställd på att jag och Tindra hade enormt mycket jobb framför oss i linförigheten men det visade sig att hon kunde mer än jag trodde :)

Nu väntar lite disk och senare ikväll bär det av till färjestad djursjukhus för studiebesök med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0