Underbart!

Ojoj vilken härlig dag det var idag! Solen sken och Tindra var på världens bästa humör. Vi var ute och tränade lite uppe vid praktiken och vilken arbetsglädje hon hade! Även om allt inte var så bra gjort så var hon så glad och även fokuserad, när jag gick ifrån henne under läggande under gång så sprang det förbi en hare men inte rörde hon en fena! Riktigt roligt när man får känna på sån glädje :)


Skendräktig är hon dock, hon hittade en "bebis" i butiken på praktikplatsen som hon kom in med, en liten blå elefant. Dock så lyckades jag göra om den till rolig belöning under träningspasset sen så jag tror inte hon är helt förlorad än. Imorgon är det dags för veterinären för Tosca och ta bort tandsten och korta ner klorna lite. Lite nervös är jag allt inför sövningen men jag hoppas det går bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0