"Hemma" i helgen

Nu i helgen så befinner jag mig i Stockholm hemma hos min familj, jag ska jobba på söndag så därför åkte jag hit. Palmis är och jagar så han följde inte med, första helgen vi är ifrån varandra på sjukt länge men det går bra än så länge :)
Igår så åt jag pizza och drack vin hemma hos Kajsa med lite kusiner och annat folk, det var mycket trevligt men idag så har jag huvudvärk... Får väl skylla mig själv antar jag. Här hemma är allt som vanligt typ och det är väldigt skönt att kunna vara här och koppla av. Luffe är lika glad som vanligt och Tosca lika lat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi ja jag va bra sugen alltså :P

Åh Luffe :D

Det är skönt att komma hem när man har sitt egna, men bor man hemma på heltid är de fan pest ;)

2009-10-03 @ 17:33:56
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: ellinor

kommer du hem på torsdag eller hur var det? jag kan lära dig att designa bloggen då.. eller gå in på www.designadinblogg.se om du vill ha en lathund ;)

2009-10-05 @ 15:42:06
URL: http://www.metrobloggen.se/baramin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0