Plugg

Den här veckan har det varit en del plugg, idag hade vi redovisning av våran SWOT analys och på söndag så har vi inlämning av en rapport i teknikstöd. Möte med grupperna nästan varje dag! Men pauser måste man ta och igår så var vi ute och gick och plockade svamp, jag hittade inga (som vanligt) och Palm hittade massor (som vanligt). Tror dock att mitt svampplockande skulle gå bättre om jag lärde mig känna igen ätbara svampar...

Till helgen händer det grejer som vanligt! Imorgon så åker vi till Stockholm och äter 3 rättersmiddag och firar mamma som fyller idag och sen på fredag så åker vi till Göteborg. Först ska vi hem till Malin och sova där en natt och sen ut till släkten på rörö och sova där en natt och på söndagen så blir det dop för minsta kusinen och sen hemfärd. Fullt upp!

Kommentarer
Postat av: spider

jag har aldrig sagt att det är en porrblogg heller =)

2009-10-08 @ 11:53:08
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. oki I see. Haha. "Knulla" är ju dock ett ganska uppseendeväckande namn på en blogg =)



2009-10-08 @ 15:18:26
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0