Vad ska valpen heta?

Nu skriver jag en ordentlig lista som jag tänkte uppdatera eftersom förslagen och rösterna kommer in. 

Lexus
Cid
Cash (1 röst)
Lillebror
Gunvald (1 röst)
Lennart (3 röster)
Boss
Bus (1 röst)
Chipp
Yoda (4 röster)
Malte
Figaro (2 röster)
Sigge (1 röst)
Killer
Knäck
Check (3 röster)
Knicks
Lee
Tyler
Ivan
Isak
Melker (1 röst)
Joy
Pix
Jippie
Floyd
Terror
Trots
Puck
Turbo
Hektor (2 röster)
Lino (1 röst)
Kaxs


Lite svårt hur man ska räkna med röster eftersom många av namnen är föreslagna och det kanske ska räknas som en röst i sig? :P Sen kan jag också erkänna att mina favoriter inte fått några röster :( haha vilken tur att jag bestämmer ändå :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag röstar på Cash och Mattias röstar på Lennart! :) Syns i morrn i skolan! :)

2009-10-26 @ 22:07:36
Postat av: Madde

Några nya namnförslag för att försvåra det hela ;)

Joy, Pix, Jippie, Floyd, Terror, Trots och Puck :P

Puss o kram

2009-10-26 @ 22:17:19
URL: http://madelenelundin.blogg.se/
Postat av: ellinor

LENNART! Kom igen. Det vore gulligt. Eller så kanske jag döper min framtida son till det istället... hm..

2009-10-27 @ 07:32:26
Postat av: Sofie

Inte terror, vi har ju redan en terror! Chipp vore gulligt om han var brun. Jag röstar på Yoda & Check!



Just nu är rummet kaos, drog som sagt ut min garderob i ett försök till att sortera som jag gav upp ;) Men bild kommer!

2009-10-27 @ 20:14:38
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Palmis

Hektor tycker jag skulle vara skoj!!!

2009-11-05 @ 21:39:47
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0