Glad påsk!

Nu ska vi snart iväg till Västerås för påskmiddag och imorgon ska vi till Tullinge för påsk/födelsedagsmiddag, vi hoppas på många välfyllda påskägg!
På röntgen tidigare i veckan så fick vi veta att Frodo har förkalkningar mellan några ryggkotor. Det blir simning en gång i veckan i två månader framöver så hoppas vi att det blir bra...
Glada nyheter fick vi igår, Palmis blev erbjuden jobb på en outdoor butik i Västerås! Deltidsanställd blir han då så det är jätte roligt! Nästa vecka får jag veta hur det blir med sommarjobb och extrajobb på Ica så vi hoppas på tur där med.
Nästa vecka så ska vi även komma igång med agilityträningen, mycket efterlängtat!
Här kommer lite bilder på när Hektor och Frodo busar, nu vill jag se bilder på Jackson Sofie!!









Nu tjatar Palmis och säger att jag måste packa... Så jag avslutar med en bild som Palmis tog när jag packade inför 20års festen ;-)


Kommentarer
Postat av: pip

iiih nöjd :D Han är ju helt otroligt söt den där lille!! Han och Jackson skulle säkert ha as kul tillsammans! Glad Påsk på er, håller tummarna för jobbet och gratta Palm, låter kul att jobba i en sån butik ju! Hoppas det löser sig med Frodo!

Bilder på räven kommer ;)

2010-04-03 @ 21:32:56
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0