Vår!

Gud vad härligt att våren äntligen kommit! Här i Köping så är det stålande sol och jätte varmt och skönt. Palmis är iväg och jobbar för första gången på nya jobbet idag, spännande! Ikväll blir det första simningen för Frodo också, vi får se vad han tycker om det.
Jag hade tänkt att vara duktig och städa med dammsugaren ville inte riktigt så jag la ner det. Tror jag ska plocka fram mina vår och sommarkläder som ligger nerpackade i en låda istället :-) Och så försöka få lite plugg gjort också såklart.

Bjuder på lite vårbilder från våran balkong :)




(Alla som är något har älghorn på balkongen)


Kommentarer
Postat av: pip

GRATTIS!!! :D Gud va skönt att ha klart för sig hur sommaren ser ut! :) Han börjar bli stor lillkillen!

2010-04-14 @ 11:42:17
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Fräs

Ja vi håller tummarna. Nope inge namn än.. Ja hon borde ju få göra det, men ja vill inte gå ut på plan och hon gör som sist, så fort tävlingsledaren säger framåt march så släpper hon ALLT och gör INGENTING..

2010-04-15 @ 13:52:07
URL: http://malinnojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0