Frågor för den som är intresserad

Jag skriver tenta på tisdag därav dåligt bloggande. Kan säga att vi spänt väntar på ett samtal ifrån uppfödaren om det syntes några valpar på ultaljudet. Annars är det mest plugg och förberedelser inför julen som vi sysslar med. Men jag hittade en lista hos min syster som jag tänkte ta mig tid att göra. Det kanske inte är nån som är så intresserad men det skiter jag i.



1. Hur gammal är du om fem år?
25 år
2. Vem var den sista du träffade? Palmis
3. Hur lång är du? 161 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Trollkarlens lärling
5. Vem ringde du senast? Palmis
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vad bra :) glöm inte ringa uppfödaren när du slutat :) älskar dig <3" till Palmis såklart
7. Vad är dagens planer? Aktivera hundarna, plugga, städa sen hoppas jag på mys framför en film ikväll
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag ska göra men jag skickar mer sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Den 21 november

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Strax efter 11
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh.. Nej?
14. Vilken är din favoritplats? Jag älskar att vara hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Nattbussen, även om det är länge sen jag åkte sist
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett hus med Palm och två små barn och tre små hundar och en agilityplan på tomten
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var rädd för mycket, bland annat stora hundar, att gå vilse och försvinna eller att bli bortrövad
18. Vem fick dig att skratta senast? Tindra och Hektor i morse när dom busa i sängen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger inga i alla fall
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Jag har googlat för att kunna se vilka olika landskap som finns (obildad) men det är ju ingen som pratar om olika landskap längre man pratar bara om län! Jag har bott i Stockholms län, Värmlands län och nu i Västmanlands län.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja men det var för länge sen
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ibland
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry Phish food
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala tillbaka mitt studielån och sedan spara
29. Tycker du om kinamat? Nej, jag älskar kinamat!
30. Tycker du om kaffe? Ibland

31. Vad dricker du till frukost? Jucie
32. Sover du på någon särskild sida? Ja
33. Kan du spela poker? Inte bra
34. Tycker du om att mysa? Ja det klart
35. Är du en beroendemänniska? I alla fall en light beroendemänniska
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska men jag är mycket bättre på att läsa och förstå än att prata. Men det beror väl på att jag läser och lyssnar mer på engelska än jag pratar.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja två gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag badar endast om jag måste på grund av värme eller annat. Havet känns väl mysigare då. Jag gillar inte klor.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat. Sorgligt kanske men jag älskar god mat, både att köpa på Ica och att äta ute.
42. Äger du dyra smycken? Jag vet inte hur dyra dom är men jag antar att dom kostar en del.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jucie
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm... Jag känner många roliga människor!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ögonbrynet, jag hoppade i soffan och ramlade in i ett bord när jag var 6 år. Första ambulansturen blev det då.
47. Vad har du för ringsignal? Nån som ringer
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har inga men mamma och pappa kanske har sparat nåt
49. Flirtar du mycket? Bara med Palmis
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Köping. Fast jag har inte tagit den, jag har snott den från google.

51. Kan du byta olja på bilen? Jag har kunnat i alla fall.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, det vore konstigt eftersom jag inte har körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Att skapa upplevelser, från OK till WOW" kurslitteratur...
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Det har hänt...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Skicka in exjobb!" för att jag skulle göra just det igår
59. När var du i kyrkan senast? När Patrik döptes


Sådär. Om det är någon som tycker det här var intressant så gör listan du också!


Kommentarer
Postat av: Madde

Observera! Bravo äpplejucie ;)

2011-01-02 @ 19:42:40
URL: http://madelenelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0