Blä

Jag förstår inte. Nu har jag mått dåligt till och från i snart en vecka, igår så mådde jag hyfsat bra ändå men idag så är jag plötsligt sämre. Jag skulle sminka mig men hade sån huvudvärk och var så yr så det kändes som jag skulle svimma. Blääää jag vill verkligen inte må dåligt nåt mer.
För att må bättre så försöker jag tänka på roliga saker. Ikväll är det fredagsmys med min finaste Palmis och alla våra hundar. På söndag är det alla hjärtans dag och det ska bli en super mysig dag. Sen så kollar jag på den här söta bilden också som får mig att må lite bättre.



Mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: pip

Meeen vilka sötisar!!! Amanda, jag är nyfiken på hur lägenheten ser ut! Kan du inte lägga ut lite bilder? :)

2010-02-12 @ 19:14:38
Postat av: pip

hihi, tänkt på det länge, men har inte blivit av att säga de, förens nu! ;) Vore iallafall jätte kul att se hur ni bor, eftersom det är lite svårt live :P

Ska göra ett försök med filmen igen imorgon eller en annan dag, ville inte som jag ville idag :P

2010-02-12 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0